Læs hvordan Worldline hjælper små- og mellemstore frisører, som Salon Waldorf i Odense

Dorte Waldorf driver egenhændigt Salon Waldorf i Odense. Derfor er det vigtigt for hende at have en betalingsløsning som er simpel, pålidelig og til at betale, så hun kan dedikere alt sin tid til sine kunder.

Foto: Worldline

17.03.2025

Sponseret

Worldline, Worldline

I Kochsgade i Odense finder man, på hjørnegrunden nr. 83, en frisørsalon ved navn Salon Waldorff. Salonen ejes og drives af Dorte Waldorff, der begyndte som elev netop der for cirka 30 år siden og i 2022 overtog ejerskabet fra den tidligere indehaver.

Salon Waldorff favner bredt. Der er både plads til den ældre herre der skal have sit sædvanlige klip og den unge pige der skal have den helt store 4-timers behandling. Dorte stræber efter at give alle salgs kunder en god oplevelse – fra det øjeblik de træder ind, til de forlader salonen igen. “Jeg er en familiesalon” - udtaler Dorte og fortsætter “Jeg synes alle sammen skal behandles lige, så jeg kører for eksempel ikke med rabatter til bestemte kundegrupper”. 

Dorte driver salonen alene og der er derfor rigeligt at se til med både kunder, klargøring, oprydning, rengøring og alt derimellem. Hun mener selv, at hun bruger 98%, hvilket kun efterlader 2% af hendes tid, til at det andet. Derfor er det især vigtigt for Dorte, at hendes salon har en betalingsløsning, der er både pålidelig og brugervenlig. Det giver hende mulighed for at koncentrere sig om sine kunder og sit håndværk.  

“Jamen den virker. Min terminal virker – og hvis den ikke virker, så har jeg haft ringet ned til Worldline og så har de løst det og hjulpet mig med det”

Dorte Waldorff, indehaver af Salon Waldorff

Dorte fremhæver også pris og hurtig udbetaling, som nogle af grundene til, hvorfor hun valgte Worldline. Hun oplever næsten altid, at pengene står på hendes konto allerede dagen efter betalingen. 

For Dorte er en betalingsløsning ikke bare et spørgsmål om det første og det bedste. Hun ved, at det er en af de områder i hendes forretning, hvor der er penge at spare, uden at hun går på kompromis med den oplevelse og service, hun tilbyder sine kunder.

“Det er jo ligesom vores hverdag. Hvis vi kan holde de penge hjemme, så kan jeg holde omkostningerne nede og omkostningerne skal holdes nede for kundernes skyld, og for min egen skyld også”.

Med Worldline som sin betalingsløsning kan Dorte vide sig sikker på, at hun har en nem, pålidelig og billig betalingsløsning, som passer til hendes travle hverdag som selvstændig. 

Du kan læse flere kunde cases fra Worldline, eller tage kontakt til os på linket her, hvis du, ligesom Dorte, er interesseret i en betalingsløsning, som passer til netop dit behov.

Mere fra...

17.03.2025Worldline

Sponseret

Læs hvordan Worldline hjælper små- og mellemstore frisører, som Salon Waldorf i Odense

13.12.2024Worldline

Sponseret

Din salons Wrapped 2024!

04.12.2024Worldline

Sponseret

4 måder til at tiltrække flere kunder og øge genbooking

29.11.2024Worldline

Sponseret

Få betaling med det samme efter booking med pay-by-link

22.11.2024Worldline

Sponseret

Hvad koster din betalingsløsning egentlig? Her er hvad du skal holde øje med

20.11.2024Worldline

Sponseret

MobilePay har hævet prisen – Find ud af, om du er påvirket

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023