Ny Trontveit B2B-hjemmeside
Trontveit tager endnu et skridt ind i fremtiden med lanceringen af deres nye B2B-hjemmeside
Trontveit tager endnu et skridt ind i fremtiden med lanceringen af deres nye B2B-hjemmeside, der er tilgængelig på b2b.trontveit.dk. Med et opdateret design, en brugervenlig grænseflade og et hold, der har stået bag succesfulde projekter som ditur.dk og laudrupvine.dk, byder Trontveit forhandlere ind i et nyt rum præget af effektivitet og informationstilgængelighed.
Hjemmesiden præsenterer et opdateret og moderne design. Den visuelle appel suppleres af et intuitivt layout, der gør det nemt for forhandlere at finde det, de leder efter. Fra produktkataloger til opdaterede priser og kampagner, er det nye design skræddersyet til at give forhandlere et klart og effektivt overblik over Trontveits sortiment.
”Trontveit har altid sat en ære i at gøre tingene lette og tilgængelige, og dette princip fortsætter på den nye B2B-hjemmeside. Navigationen er enkel og intuitiv, hvilket gør det nemt for forhandlere at udforske produkter, foretage ordrer og følge med i de seneste opdateringer. Uanset om man er en etableret forhandler eller en ny partner”, siger Thomas Trontveit, der videre slår fast, at Trontveit forstår, at information er nøglen til succes. ”Derfor giver den nye hjemmeside forhandlere adgang til omfattende og opdaterede oplysninger om produkter, priser og kampagner. Den lette tilgængelighed af disse oplysninger giver forhandlerne mulighed for at træffe informerede beslutninger og effektivt administrere deres sortiment.
-PF