Handelsbetingelser for WonderBox, Hair.dk og Nielsen House A/S

Hvem kan købe WonderBox?
Du skal være bosat i Danmark og være fyldt 15 år.

Priser
De nævnte priser er i danske kroner inkl. moms og levering, og der er ingen gebyrer

Bestillingsvilkår
Der leveres kun WonderBox til adresser i Danmark (ej Grønland og Færøerne).
Produkterne leveres af:

Nielsen Media A/S
Olfert Fischers Gade 20
DK-1311 København K
CVR: 3602 5840
E-mail: hair@nielsenmedia.dk  

Ved at udfylde og afsende en bestilling, hvor du accepterer betingelserne for køb, giver du bemyndigelse til, at Nielsen Media A/S hæver beløbet på dit betalingskort.

Betaling
Du kan betale med VISA/Dankort/Mastercard
Beløbet hæves først på dit kort, når produktet afsendes fra Nielsen Media A/S

Ordrebekræftelse
Når vi har modtaget din ordre, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mail.

Levering
Når vi har afsendt dine produkter, sender vi en e-mail herom samt bekræfter, at vi har trukket betaling på dit betalingskort. I mailen vil der ligeledes være et track and trace nummer, så du kan følge, hvor pakken er. Pakken leveres til nærmeste pakkeshop ud fra din oplyste adresse. 

Levringsterminer
Vi afsender 6 gange årligt en WonderBox, hhv. i februar, april, juni, august, oktober og december.
Din første boks sender vi senest hverdagen efter vi har fået din bestilling. Herefter afsendes den næste WonderBox omkring den 10. dag i måneden i lige måneder (dvs. 10. februar, 10. april, 10. juni, 10. august, 10. oktober og 10. december).

Der bliver kun trukket på dit kort, når produkter bliver afsendt og du vil altid få en e-mail herom! Vores pakkeleverandør vil kontakte dig, når din WonderBox er klar til afhentning, og hvor du kan afhente den. Skulle vi mod forventning ikke være i stand til at afsende din WonderBox d. 10., vil vi straks kontakte dig, med oplysninger om nyt forventet leveringstidspunkt.


Kommunikation
Umiddelbart efter du har modtaget din WonderBox sender vi på ny en e-mail til dig, for at høre om du er tilfreds med produkterne. Ligeledes vil du modtage kommunikation fra vores transportør på sms og/eller email vedr. din leverance. Endelig accepterer du, at vi kan sende dig email til brug for at forbedre vores service (undersøgelser og lign.) eller relevante oplysninger i forbindelse med dit abonnement. Opsiger du dit abonnement vil du ikke modtage yderligere mails på nær en mail omkring årsagen til din opsigelse. Ved at acceptere vores handelsbetingelser accepterer du også, at vi kan kontakte dig som ovenfor beskrevet.


Retur- og reklamationsregler
Du har 14 dages fuld returret fra og med den dag, du har modtaget din WonderBox, forudsat at den returneres i ubeskadiget, umærket, komplet og ubrudt originalindpakning til følgende adresse:
 
Nielsen Media A/S
Olfert Fischers Gade 20
DK-1311 København K

Ønsker du at udnytte din 14 dages fortrydelsesret, skal du straks ved modtagelse af WonderBox give os meddelelse herom på hair@nielsenmedia.dk – dog senest 14 dage efter modtagelse.
Du afholder selv udgifter til returnering af WonderBoxen til Nielsen Media A/S. Varen skal returneres på samme måde, som den er sendt. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du kan ikke returnere enkelte produkter fra WonderBoxen hvis du fortryder din bestilling. Vi modtager kun komplette WonderBoxe til refusion.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af WonderBoxen uden samtidig at give os
tydelig meddelelse om dette.
Sender du en WonderBox retur hvor det er tydeligt, at enkelte eller flere af produkterne har været åbnet, anser vi boksen for at være uden værdi. Vi kan derfor ikke returnere købsbeløbet. De enkelte produkter i boksen er specielt anskaffet med henblik på at være en del af den pågældende måneds WonderBox. Vi kan således for eksempel ikke anvende enkelte returnerede produkter fra april WonderBoxen til juni WonderBoxen.
For at modtage hele købsbeløbet retur må der derfor ikke åbnes eller brydes plombering på nogle af produkterne i boksen.
Når vi har modtaget besked om, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, når vi har modtaget WonderBoxen på ovennævnte adresse, og når vi har konstateret, at produkterne er intakte, fuldtallige og uåbnet, vil vi tilbagebetale det fulde beløb, du har indbetalt. Vi gennemfører tilbagebetaling til det betalingskort, du anvendte ved køb, medmindre du udtrykkeligt giver besked om anden betaling.
Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Reklamationsret

Skulle det mod forventning vise sig, at produkterne, du modtager, indeholder åbenlyse fejl eller mangler, har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.
Ønsker du at reklamere over et produkt, du har modtaget, skal det ske inden for rimelig tid efter modtagelse. Medmindre der er aftalt andet, vil vi mene, at 60 dage efter modtagelse er inden for rimelig tid. Mange af produkterne kan have begrænset levetid.
Det er vigtigt, når du reklamerer, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt.
Lever et produkt ikke op til dine forventninger, eller er der forhold, der gør, at du ikke kan eller vil bruge produktet, uden der er tale om åbenlyse fejl eller mangler, har du ikke reklamationsret.
Modtager du f.eks. en shampoo hvor der står på produktet, at den giver mere glans, fylde etc. og du ikke føler, dette er tilfældet, når du anvender det, vil du som udgangspunkt ikke kunne udnytte din reklamationsret.
Vi kan på ingen måde blive holdt ansvarlige for anprisninger af de produkter, du modtager i din WonderBox. Det er producentens ansvar at leve op til gældende lovgivning.
Skader på produktet grundet fejlhåndtering fra din side er ikke dækket af reklamationsretten.
Bemærk at nogle af produkterne har en udløbsdato. Overskrides datoen, kan der ikke reklameres.
Udnytter du en reklamationsret, og kan vi anerkende dette, betyder det, at du kan få et nyt produkt tilsendt. Ønsker du ikke samme produkt, som du har reklameret over, sender vi et andet produkt til samme værdi. Vi refunderer i dette tilfælde de leveringsomkostninger, du har haft ved reklamationen, såfremt de står i rimeligt forhold til produktets værdi.

Har du yderligere spørgsmål, så anbefaler vi, du læser vores FAQ/Hyppigt stillede spørgsmål.