Goldwell Transformania

Et banebrydende event om sociale medier for goldwells comunity af frisørinfluencere. Masser af rum for kreativitet, samarbejde, SoMe og digitale skills

Foto: KAO

Goldwell, global ekspert i professionel hårfarve, er glad for at kunne fortælle, at deres SoMe event "TRANSFORMANIA" løb afsted med stor succes den 29.- 30. oktober 2024 i Berlin, Tyskland.

Brandets første todages event om sociale medier nogensinde var dedikeret til at forbedre SoMe og digitale skills hos Goldwells globale fællesskab af frisørinfluencere. Eventet fandt sted på det Instagram-passende sted "Quantum Oddity Gallery", hvor de deltagende stylister oplevede en fantastisk verden. De blev motiveret og fik mulighed for at opgradere deres viden om sociale medier af brancheeksperter og visionære talere og fordybe sig i brandede oplevelsesområder med storslået indretning og en særlig social salon for Goldwells foretrukne farvebrands Topchic, inkl. Topchic Zero, Elumen og Colorance, herunder LightDimensions.

To dage fyldt med digital læring, kreativitet og netværk 

De to dage bød på masser af netværksmuligheder for at komme i kontakt med andre stylister, andre kreative fagfolk og foregangspersoner inden for de sociale medier og frisørbranchen.

Dag 1 fokuserede på viden om sociale medier og opgradering med hovedtalere, der guidede publikum gennem skabelse af indhold, historiefortælling, personlig branding samt strategier og indsigt i sociale medier. Det vigtige emne 'mental sundhed' blev også dækket, og publikum blev klædt på til at styrke deres tilstedeværelse på de sociale medier.

Dag 2 handlede om at skabe indhold i praksis, og stylisterne gik sammen i "tag-teams" for at forvandle modellernes hår og skabe en fantastisk farvemakeover baseret på de aktuelle farvetrends på de sociale medier. Naturligvis blev hvert trin i denne forvandling fanget i spændende indhold til de sociale medier - både eget og genereret indhold af høj kvalitet.

Højdepunkter fra begivenheden

  • Live hårtransformationer: Stylisterne samarbejdede med hinanden om fantastiske, live farvetransformationer på modellernes hår og skabte farvemakeovers, der passede perfekt til Instagram. De fangede hvert trin i processen og forvandlede stylisternes arbejde til spændende indhold til deres sociale medier. Forvandlingerne viste de nyeste farvetrends og teknikker ved hjælp af Goldwells farvebrands Topchic, Elumen og Colorance - alt sammen indfanget til brug på de sociale medier.
  • Hands-on Workshop: Deltagerne deltog i forskellige workshops, herunder skabelse af nemme looks med Goldwell produkter, generering af superflot indhold med modeller i forskellige oplevelsesområder samt en personlig feedback session.
  • Branded interaktive zoner: Lokalet var opdelt i brandede zoner, herunder et Digital Content Creation Lab, Social Media Photo Studio og hands-on produktstationer. Disse fordybende brand områder gav deltagerne mulighed for at udforske Goldwells professionelle farvetilbud, mens de skabte deres eget indhold på stedet.
  • Opbygning af fællesskab: Mens deltagerne deltog i Transformania, blev de budt velkommen i Goldwell fællesskabet og opfordret til at netværke med andre stylister og foredragsholdere, der er eksperter på området, hvilket øgede online fællesskabet af følgere på Goldwells sociale medier.

Om Goldwell

Goldwell er et salonkvalitets brand fra Kao Salon Division. De professionelle hårprodukter er bestemt til at bringe frisørers og deres kunders ønsker ud i livet. Siden 1948 har Goldwell været kendt for sine banebrydende innovationer i salonindustrien med velkendte sub-brands som for eksempel: de førende professionelle hårfarveprodukter Topchic, Colorance og Elumen; de effektive pleje- og stylingprodukter Kerasilk, Dualsenses og StyleSign samt teknologibaserede permanent- og strukturprodukter. Goldwells komplette portefølje, avanceret uddannelse og store ekspertise er alt sammen med til at skabe et full-service brand, der opfylder alle frisørers og kunders ønsker. Med det årlige style statement, som lanceres ved det imponerende Kao Salon Experience Event hvert år, sætter Goldwell trenden inden for hårmode for at inspirere stylister over hele verden.

Besøg Goldwells webside for opdateret information: www.goldwell.com

About Kao Salon Division

Kao Salon Division er en del af Kao Corporations hudpleje- og hårplejeforretning, der tilbyder professionelle produkter og tjenester til stylister over hele verden. Firmaet er førende inden for hårpleje og har mærkerne Goldwell, KERASILK, KMS Hair, Oribe og Varis. Missionen for Kao Salon Division er at gøre livet smukt for saloner, stylister og deres kunder gennem partnerskab, engagement i bæredygtig praksis, vækst i salonforretningen og en portefølje af avancerede behandlinger, innovative produkter og inspirerende uddannelse. Kao Corporation skaber produkter med høj merværdi, der beriger livet for forbrugere over hele verden. 

Besøg Kao Salon Division og Kao Group websites for mere information: www.kaosalondivision.comwww.kao.com.

Mere fra...

05.11.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

Goldwell Transformania

15.10.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

KAO vinder af ”World’s most ethical companies”

08.10.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

Wrapped by Goldwell / Wrapped by KMS

03.10.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

Se sæsonens farve: Dark Decadence

25.09.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

Moist eller shine? Hvilken af de to nye KMS hårmasker vil du vælge?

13.09.2024KAO DENMARK A/S

Sponseret

For hår så stærkt som silke: KERASILK annoncerer samarbejde med den britiske kunstner Ellie Mac

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023