Gitti Conscious Beauty til Danmark
Plan Organic har nu fået forhandlingen af gitti Conscious Beauty på det danske marked.
Gitti blev grundlagt i Berlin i 2019 og er allerede kendt for sine bæredygtige, veganske og naturlige neglelakker og makeup-produkter.
Bag gitti står Jenni Baum-Minkus, og hu slår fast, at gitti som brand er centreret omkring mennesker. Deres community hvad enten det er for kunder, forhandlere, følgere eller eget team er med til at sikre en mangfoldig vifte af holdninger, vaner og følelser.
”Som et conscious beauty brand er det vigtigt for os at signalere, at skønhed og diversitet er meget mere end bare noget eksternt. Det handler om, hvordan man føler sig og at vise, hvem man virkelig er, hvad man står for, og hvordan man agerer. Skønhedsprodukter kan udtrykke personligheden og understrege en individuel karisma”, lyder det.
”gitti produkterne er fremstillet af naturlige og 100 pct. veganske ingredienser, og brandet er lynhurtigt blevet en nøglespiller inden for conscious beauty, hvor forbrugeren i høj grad identificerer sig med de kerneværdier, som brandet og dets produkter står for. Det gør serien til et perfekt match for Plan Organic, som også har et stærkt fokus på bæredygtige og naturlige skønhedsprodukter”, siger Claus Jønsson, og han fortsætter:
”Vi er glade for det nye samarbejde med gitti, der på rekordtid har fået en spændende nøgleposition på det europæiske marked for bæredygtig neglelak og kosmetik. Vi tror på, at der stadig er et stort og voksende potentiale for bæredygtige kosmetikprodukter i Danmark, og gittis produkter passer perfekt til vores vision om at tilbyde sådanne alternativer til forbrugerne”, slutter Claus Jønsson.
-PF