Her får du svar på dine spørgsmål om WonderBox

Om WonderBox

  1. Er der en bindingsperiode?
    Nej. Du kan til en hver en tid opsige dit abonnement. Log ind på din burgerprofil HER og afmeld, så stopper vi leveringerne.
  2. Hvor mange gange om året sender I en WonderBox?
    6 gange om året. Hhv. i februar, april, juni, august, oktober og december!
  3. Er der noget med I forkæler loyale kunder?
    Jeps. Har du fået 6 bokse leveret uden afbrydelser, så sender vi dig din 7. boks til halv pris.
  4. Hvor meget sparer jeg per WonderBox?
    I forhold til vejledende udsalgspriser vil du typisk modtage produkter, per gang, til en værdi af over 799,- kr. Da du kun betaler 279,- kr. sparer du ca. 520,- kr. per WonderBox.
  5. Hvordan kan jeg opsige mit abonnement?
    Du logger ind på din burgerprofil HER og klikker afmeld, så stopper vi leveringerne.
  6. Hvornår får jeg den første WonderBox?
    Vi forsøger at sende boksen til dig senest dagen efter vi har fået din første bestilling. Men vi er ikke herre over Post Nord eller andre firmaer vi samarbejder med omkring transporten. Den næste boks vil så blive sendt omkring d. 10. dag i måneden – i lige måneder (februar, april, juni, august, oktober og december).
    Bestiller du således din første boks i midten af januar vil du modtage den indenfor et par dage, men allerede omkring 10. februar kommer næste boks, og så igen 10. april, 10. juni og så fremdeles.


Om betaling/levering

  1. Skal jeg betale for fragten?
    Nej. Alt er inkluderet, og der er ingen gebyrer.
  2. Hvornår trækker I for betaling af en WonderBox
    Det gør vi samtidig med, vi sender WonderBoxen.
  3. Hvornår ved jeg, den er leveret?
    Du får automatisk besked fra vores fragtfirma enten på SMS eller på e-mail eller begge dele.
  4. Hvor bliver WonderBoxen leveret henne?
    Vi leverer til nærmeste pakkeshop i forhold til den adresse, du har oplyst.
  5. Kan jeg ændre leveringsadressen?
    Jeps. Du sender os bare en mail på hair@nielsenmedia.dk så får vi det fikset.


Om returnering/fortrydelse

  1. Kan jeg returnere nogle af produkterne?
    Desværre ikke. Hver WonderBox er nøje sammensat med vores leverandører og samarbejdspartnere i forhold til sæson, produktudbud og øvrige leveringsbetingelser.    
  2. Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere over et af produkterne?
    Så skal du læse vores handelsbetingelser under ”reklamation”, som du finder HER
  3. Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit abonnement?
    Så skal du læse vores handelsbetingelser under ”fortrydelse” som du finder HER


Om produkterne i WonderBox

  1. Hvilke produkter vil der typisk være i en WonderBox?
    Vi har alle i Hair.dk/WonderBox teamet arbejdet mange år i den professionelle beauty-branche i Norden og har således et meget stort netværk, vi bruger når vi skal finde de bedste produkter.
    Vi går typisk efter produkter, alle bruger og kan have glæde af, og altid efter den højeste kvalitet. Vi lover, der som minimum altid vil være 4 produkter i boksen, heraf minimum 3 full size produkter.
  2. Kan jeg selv bestemme hvilke produkter jeg vil have?
    Nej, desværre. Hver WonderBox er nøje sammensat med vores leverandører og samarbejdspartnere i forhold til sæson, produktudbud og øvrige leveringsbetingelser. Men vi arbejder hårdt på at finde de lækreste produkter til dig.    
  3. Kan jeg returnere produkter, jeg ikke vil have, af den ene eller anden grund?
    Medmindre der er tale om reklamationer, så desværre nej. Hver WonderBox er nøje sammensat med vores leverandører og samarbejdspartnere i forhold til sæson, produktudbud og øvrige leveringsbetingelser. 
  4. Hvor får I jeres produkter fra?
    De største og bedste officielle producenter og distributører i Norden. Men dukker der noget nyt og spændende op fra andre lande, vil vi naturligvis tage dem med.
  5. Kan jeg købe enkelte af produkterne fra jer?
    Desværre, vi tilbyder kun hele bokse.


Om alt det andet

  1. Hvis jeg gerne vil i kontakt med jer hvordan gør jeg det?
    Skriv til hair@nielsenmedia.dk så kommer vi tilbage hurtigst muligt – oftest inden for et par timer på hverdage ml. 09.00 og 17.00.
  2. Kan jeg komme forbi jer og afhente min WonderBox?
    Desværre. Vi har nemlig ikke lager, hvor vores kontor ligger.
  3. Hvad med økologi og det med grønt?
    Det ligger os meget på sinde at finde produkter, der er så grønne som overhovedet muligt, ligesom vi går i en stor bue uden om produkter, der har været testet på dyr.
  4. Hvad hvis der ikke er penge nok på kontoen, når I vil sende en WonderBox?
    Ja, så kan vi ikke umiddelbart sende din WonderBox. Skriv til os på hair@nielsenmedia.dk så finder vi nok en løsning.