En triumf for innovation og samarbejde
Trontveit har netop holdt distributørmøde i Benalmádena i Spanien. Ud over at netværke var det primære mål med mødet at afsløre en række banebrydende innovationer designet til at løfte ATTITUDE by Trontveit-mærket, dele indsigt og udstikke en kurs for brandets fremtid.
Den maleriske kystby Benalmádena i Spanien dannede rammen, da Trontveit forleden holdt distributørmøde for sine samarbejdspartnere i Belgien, Estland, Spanien, Ungarn, Slovenien, Finland og Danmark.
Mødet var det første fysiske møde siden Covid-pandemien, og det skulle naturligvis fejres med manér. Til formålet havde Trontveit derfor lånt det luksuriøse palæ ejet af Jesper Buch, grundlæggeren af JustEat.dk og en kendt skikkelse fra hitshowet "Løvens Hule", og det overdådige sted; komplet med spa, pool, sauna, mødefaciliteter og endda en privat biograf satte scenen for en uforglemmelig begivenhed. I køkkenet stod endda en privat kok, Kenneth Bruun Villadsen.
Ud over at netværke var det primære mål med mødet at afsløre en række banebrydende innovationer designet til at løfte ATTITUDE by Trontveit-mærket, dele indsigt og udstikke en kurs for brandets fremtid.
Hæver barren for hårpleje
Således blev der introduceret otte nye produkter, der lover at revolutionere hårstylingindustrien. Innovationerne skal styrke frisører, forbedre deres indtjeningspotentiale og give kunderne banebrydende løsninger, lyder det fra Thomas Trontveit.
Blandt de fremtrædende produkter var "mirakel læbestift", et unikt kosmetisk produkt, der ændrer farve baseret på brugerens pH-niveauer; fra gul til en dejlig nuance af pink. Produktet tilføjer ikke kun et strejf af magi til fremtidens makeuprutiner, men tjener også som et bevis på Trontveits engagement i innovation.
Rampelyset skinnede også klart på Trontveits nye serie af NORD-sakse, der repræsenterer en fusion af moderne håndværk og viking-inspireret design, der hylder brandets arv med et miks af tradition og teknologi i klippeværktøjerne.
En anden game-changer, der blev introduceret på mødet, var ATTITUDE-farven kendt som "STEEL". Et innovativt produkt, der fjerner de varme, gule toner, der ofte plager hårfarvningsprocesser. STEEL skaber en fantastisk nuance af stålgrå, hvilket giver et forfriskende alternativ til konventionelle farvemuligheder, og distributørerne var hurtige til at se markedspotentialet i den spændende tilføjelse til ATTITUDE by Trontveit-produktsortimentet, fortæller Thomas Trontveit.
Distributørernes entusiasme
Et af kendetegne ved denne samling var distributørernes håndgribelige entusiasme. ”Efter udfordringerne fra Covid-pandemien symboliserede mødet en tilbagevenden til normalitet og en mulighed for at genoplive lidenskaben for hårstyling og produktinnovation. Distributører kom forberedt på ikke kun at lære, men at engagere sig aktivt i at forme brandets fremtid”, fastslår Thomas Trontveit, der videre fortæller, at følelsen af kammeratskab blandt distributørerne var bemærkelsesværdig og overskred geografiske grænser. ”Samtalerne summede af energi, da distributører delte deres oplevelser, succeshistorier og bedste praksis, og mødet tjente som et vidnesbyrd om styrken ved samarbejde og fremhævede, hvordan personer fra forskellige baggrunde og kulturer kunne mødes om et fælles formål”.
Trontveits første distributørmøde siden pandemien var dermed en succes og tjente som et bevis på brandets modstandsdygtighed, innovation og engagement i sit globale netværk af partnere, lyder det, og introduktionen af otte banebrydende produkter viste Trontveits dedikation til at være på forkant med hårstylingindustrien.
Da mødet nærmede sig sin afslutning, forlod distributørerne Benalmádena med en fornyet følelse af formål og spænding for fremtiden. ATTITUDE by Trontveit-mærket er godt positioneret til at fortsætte sin rejse med vækst og innovation, drevet af distributørernes kollektive passion og beslutsomhed.
Afslutningsvis vil distributørmødet i Benalmádena i Spanien blive husket som et vendepunkt på Trontveits rejse. ”Det markerede en fejring af samarbejde, innovation og den urokkelige dedikation fra brandets globale netværk af distributører. Og med spændende nye produkter i horisonten og et forenet team af partnere, ser fremtiden usædvanligt lys ud for ATTITUDE by Trontveit”, slutter Thomas Trontveit.