Hejsa!
Inde på cha cha cha´s hjemmeside kan jeg ikke se nogen kontaktformular hvis man har ris eller ros!, så derfor tænkte jeg, at jeg kunne prøve at kontakte dig gennem denne hjemmeside.

For første gang i mit liv har jeg spenderet 575 kr på en klipning i din frisørsalon i Århus, Bruuns Galleri. Jeg valgte denne salon ud fra min overbevisning om, at her måtte man da kunne finde toppen af dygtige frisører, da jeg just et par dage forinden havde fået en total katastrofeklipning ved en anden frisør! Mit problem er nu, at min frisure er om ikke endnu mere katastrofal end før – trods at jeg virkelig forsøgte at forklare frisøren, hvad jeg var ude efter. Hun virkede faktisk ikke rigtig som om, at hun havde særlig god tid, og det synes jeg da egentlig godt man kan forlange til den pris! Mit hår er meget svært at sætte og synes at der er tyndet vel rigeligt i det. Det er meget langt for oven i forhold til etage forneden – det er svært at forklare, men klædeligt er det ihvertfald ikke.

Hvad gør jeg nu? Er det bare ærgerligt for mig, og jeg må finde endnu en ny frisør, eller hvordan behandler i “klager” i jeres saloner? Jeg har ikke henvendt mig direkte til salonen, da jeg jo egentlig er bange for at det bliver endnu mere katastrofalt, hvis hun får saksen i mit hår igen?

Med venlig hilsen

Maria Laursen

Hej Marie

Jeg er meget ked af din oplevelse i vores salon og det skal vi lige have styr på.
Kunne du ikke have ulejlighed med at kontakte mig, så vi kan gøre dig glad igen!

Mit navn er Christian Juulager og du træffer mig på 60232337.