Hej Søren. Jeg vil være meget taknemmelig, hvis du kunne svare på mit spørgsmål eller hjælpe mig. Jeg vil simpelthen gøre alt, hvis du hjælper mig. Jeg er villig til at give penge for det, bare det virker. Jeg har læst meget om dig, og du er den helt rigtigte. Mit problem er, at jeg fælder utrolig meget. Jeg ved slet ikke hvorfor, jeg har fældet i 2 år nu. Jeg er 16 år nu, jeg har tidligere haft meget meget tykt og langt hår. Det var simpelthen det smukkeste hår, man kunne have. Jeg går i bad hver trejde dag, jeg har aldrig i mit liv brugt hårprodukter, altså spray o.s.v Jeg har hellere aldrig farvet håret. Jeg ved, at man skifte hår hver 8. år. Men man fælder i perioder, eller i et halvt år. Jeg græder hver dag, jeg kan ikke klare det mere. Jeg har dårlig selvtillid, og jeg har prøvet alt. Jeg har taget stærk B-vitamin, Zink, Kalk, Sillicium, jeg har brugt olier, og skiftet shampoo en masse gange. Jeg skal også sige, at jeg har lidt skæl. Jeg bruger noget der hedder nizoral, to gange om ugen, men det hjælper ikke særlig meget, jeg tror egentlig jeg ikke kan tåle det. Min læge kan ikke gøre ret meget mere, men jeg skal til en hudlæge for en sikkerheds skyld i august måned. Men det ender med, at jeg taber hele håret til den tid. Jeg havde jo langt hår, men nu er det kort, pga det fælder. Jeg er blevet klippet, fordi det er meget tyndt for neden. Jeg fælder stadigvæk. Jeg håber virkelig, at du kan hjælpe mig, det vil jeg satte stor pris på. Og det mener jeg, at jeg vil.

Varme hilsner,
Simone

Kære Simone
Du skrev "Hej Søren" i din mail, men det er mig der har modtaget den, og jeg vil selvfølgelig gerne svare på den.
Som jeg kan læse på din mail, har du allerede prøvet utrolig mange ting for at komme dit problem til livs, uden det har hjulpet.
Jeg har haft flere kunder der har haft samme problem som dig, og dem har jeg henvist til deres læge, hvor de har fået foretaget B-vitamin indsprøjtninger, som i nogle tilfælde kan hjælpe.
Årsagen til at du taber håret kan være rigtig mange ting og nogle gange er der bare ikke forklaringer på det. En ting jeg tænkte på, var om du i tiden inden du begyndte at tabe dit hår, tog nogen former for medicin..? F.eks. kan malaria piller være årsag til hårtab.
Men mit bedste råd til dig, er at kontakte haarklinikken.dk, som er Danmarks dygtigste hårspecialister indenfor det område.
Jeg håber meget du sammen med dem kan finde årsagen til dit hårtab og derved kan finde en løsning på det.
Håber det bedste for dig.
Mange hilsner fra Hasse Kliem