Beauty og livsstil på modemessen
25 skønhedsbrands er en del af CIFF modemessen, der netop nu løber ad stablen i Bella Center
Både skønheds- og frisørbrands er med i disse dage på CIFF Beauty & Lifestyle, der er en del af modemessen i Bella Center.
De 25 deltagende skønhedsbrands har fået deres eget område, men der er også brands, spredt ud på messen, hvis det giver bedre mening. ”Bl.a. vil en del tyske beauty-brands som bl.a. Gitti være at finde i det nye ”Neudeutsch”-område med andre tyske livsstils-udstillere”, forklarer CIFFS direktør, Sofie Dolva, der videre fortæller at, der denne gang også er et samlet område for B Corps Beauty virksomheder, bl.a. Skandinavisk.
Og på åbningsdagen i går, var interessen for skønhedsprodukterne stor, og der er ingen tvivl om, at livsstilsbutikkerne, der rummer både tøj, sko, beautyprodukter og boligtilbehør vinder større og større indpas.
I løbet af messedagene vil Scandinavian Mind stå for en række Beauty-inspirerede og -inspirerende talks, så ud over de inspirerende brands, er der er også andet at komme efter for detaildelen af den danske skønhedsbranche.
”Det er vores indtryk, at flere og flere indkøbere og brands prioriterer København som messedestination, og at København har fået et markant bedre ry over de seneste sæsoner blandt de udenlandske indkøbere såvel som blandt de danske. Det, vi hører, er, at indkøberne nyder at være her, og at de finder brands, som de ellers ikke ville finde”, slutter Sofie Dolva.