FUDGE så dagens lys i 90’erne og tog frisørbranchen med storm med sit unikke stylingskoncept, som umiddelbart fangede den yngre, trendy generations kreativitet og fantasi. Dette livsstils varemærke startede helt enkelt med et tyggegummi som sad fast på en skosål. Anton Starling fandt dermed frem til et manglende behov i markedet og gik direkte til tops med sit unikke trendkoncept. I dag er det anerkendt som et australsk mærkevareikon, som høster succes på mange internationale markeder. Lanceringen af FUDGE på det australske marked skete samtidig med teenagere blev bevidste på deres udseende og image. I dag er FUDGE næsten en fællesbetegnelse for fantastiske styling- og finishprodukter i den professionelle frisørbranche. 

Det hele startede med Shaper. Produktet var den første fibervoks, og startede en ny trend inden for stylingprodukter. Produktet er i dag et af de mest efterlignede produkter i verden. Nu består mærket FUDGE af over 100 produkter og kan konkurrere i alle kategorier. Med en baggrund for innovative kampagner har FUDGE skabt en anderledes, "rebelsk" varemærkeposition for FUDGE. "Du ved aldrig hvad som venter dig rundt om hjørnet med FUDGE, vi udvikler os hele tiden, og det er det som gør dette så spændende. Dette er årsagen til at FUDGE-kunderne køber og vil fortsætte med at købe FUDGE.”

Se mere på: www.headbrands.dk

 

Kontakt Warehouse på tlf. 800 84 944